Monday, April 18, 2016

Amour (Shimmerz Paints)

Bonjour,
Voici ma deuxième création du mois pour Shimmerz Paints.

Hi,
Here is my second monthly creation for Shimmerz Paints.


Une fois ma texture faite sur mon fond, j'ai utilisé les couleurs suivantes: Vibez Blushing Bride et Vibez Pop Art Pink, de même que le Coloringz Moody Mauve.

Once my background texture was done, I used the following colors: Blushing Bride and Pop Art Pink Vibez, along with Moody Mauve Coloringz.



J'ai aussi utilisé le Texturez Have a Grape Day sur mes chipboards. J'adore la texture que cela crée, même sur un chipboard très fin et délicat.

I used Have a Grape Day Texturez on my chipboards. I love the texture, even on thin and delicate chipboards.



J'ai aussi ajouté des fleurs découpées avec ma Big Shot. Je les ai légèrement colorées avec le Vibez Pop Art Pink
I added a few die cut flowers that I coloured with Pop Art Pink Vibez.



1 comment: