Tuesday, April 7, 2015

Encore quelques-unes... / A couple more...

Bonjour,
Hi,

Je poursuis la présentation des pages que j'ai en réserve...
I continue to share with you te layouts that I have yet to show...

Cette page a été créée pour l'inspiration transparence du forum de Scrapzone.
This layout was created for an inspiration about clear items over at Scrapzone's.


J'ai utilisé du vélin et des Dew Drops que j'ai collés avec du gel médium.
I used vellum and some Dew Drops that I adhered with gel medium.


J'ai aussi mis quelques magnifiques fleurs en vélin de Prima.
I also used a few of Prima's beautiful vellum flowers.



Ensuite, voici un canevas créé pour Shimmerz. J'ai choisi de mettre en valeur les nouveaux Creameez, que j'adore.
Next is a small canevas created for Shimmerz. I decided to use my new Creameez. I just love this stuff.


Quelques gros plans.
A few close-ups.



La prochaine page a aussi été réalisée pour Shimmerz.
The next layout also was created for Shimmerz.


Voici les produits que j'ai utilisés.
Here are the products that I used.


Des gros plans.
Some close-ups.





La dernière page de la journée est celle que j'ai créée pour le moodboard que j'ai créé pour le mois d'avril sur Scrapzone. D'abord, la moodboard.
My last layout for today is the one made for April's moodboard on Scrapzone. First, the moodboard.


Et ma page.
And my layout.





Bonne journée.
Have a nice day.

1 comment:

  1. All of your layouts are gorgeous - the textures, colors and the photos are adorable. Your canvas is lovely as well. Thanks for sharing.

    ReplyDelete