Saturday, March 28, 2015

March's Prima Product Pick

Bonjour,
Hi,

Je vous présente aujourd'hui la page que j'ai créée pour le Prima Product Pick de mars. Voici d'abord le moodboard.

I share with you the layout I created for March's Prima Product Pick. First, here is the moodboard.


Et voici ma page.
And here is my layout.



J'ai utilisé deux papiers de la collection Epiphany, une tonne de fleurs, des ornements de résine, des embellissements de métal, des glass glitter, des mica powder et des Say It in Crystal. De plus, j'ai aussi utilisé un masque, des estampes et de la pâte à texture de Prima.

I used two Epiphany papers along with lots of flowers, resin and metal ornaments, some pitch black glass glitter, mica powders and some Say it in Crystal. I also used a stencil, some stamps and modelling paste, all from Prima.







No comments:

Post a Comment