Tuesday, July 7, 2015

My adventure

Bonjour,
Hi,

Je vous présente une page que j'avais créée à l'origine pour le défi de Words & Paintery de juin mais dont j'étais un peu insatisfaite. Je ne sais pas si c'est parce que je ne suis pas habituée à créer avec des tons de vert, mais je trouve qu'il y a quelque chose qui cloche avec cette page... Peut-être que vos commentaires m'aideront à comprendre quoi.

I'm showing you a layout I first created for Words & Paintery June challenge but I wasn't sure I liked it. I don't know if that's because I'm not used to create with green as the main color, but I find that there is something wrong with this layout... Maybe your feedbacks could help me find what.


Des détails:
Some details:





Merci de vos commentaires.
Thanks for your comments.


1 comment:

  1. Oh my gosh, my comment is that I see nothing wrong with this most gorgeous layout! I so enjoy your work and this is quite beautiful. In fact, I really love the colors in this one - pretty earth tones. And, again, your children are so cute!

    ReplyDelete